Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

FC Rosengård vs Vittsjö GIK 2015-08-14

Publicerad 2015-08-15 09:26:21 i Allmänt

FC Rosengård vs Vittsjö GIK 2-2 (1-1)
 
1-0   3 min #4.Emma Berglund Ass.#8.Kirsten Van De Ven
1-1 44 min #12.Jane Ross
1-2 49 min #11.Antonia Göransson
      50 min Varning VGIK #1.Cecilie Breil Kramer
2-2 50 min #7.Sara Björk Gunnarsdóttir (Straff)
      64 min Byte FCR Ut. #28.Malin Gunnarsson In. #23.Nathalie Persson
      73 min Byte FCR Ut. #16.Lina Nilsson In. #5.Alexandra "Ali" Riley
      86 min Byte VGIK Ut. #15.Michelle Pao In. #19.Emma Andersson
 
Avslut Totalt: 16-11
Avslut På Mål: 7-4
Hörnor: 4-5
Tilldömda Frisparkar: 2-10
Offsides: 0-1
 
Åskådare: 849
 
Min Analys:
 
Vet inte vad som har hänt med spelet massa sidledspassningar och bakåtpassningar och det går för sakta en mycket tråkig fotboll som laget spelar.
Och man vinner inte  matcher med det spelet o lockar ingen publik för det är en tråkig fotboll när man spelar så.....!
Mycket konstigt är det när man efter matchen mot LFC i Svenska Cupen såg att det tog för lång tid med uppselet ifrån försvararna skulle ändra på det och så spelar man samma denna match....
Och Vittsjö ska man slå alla dagar i veckan om man heter FC Rosengård.
  
                                                               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela