Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Tävlingsdags! Vinsten är ett foto med #11.Marta Vieira Da Silva och hennes autograf!

Publicerad 2014-09-05 18:34:00 i Allmänt

Var Med Och Tävla!
Tävlingen går ut på att gissa rätt vem som gör FC Rosengårds första mål i matchen samt i vilken minut målet görs. Exempel: 11.Marta 39 min.
 
Är det fler med rätt svar så är det första rätta som skrivits vinnare enl. tiden på inlägget.
 
Svaret skriver du här på inläggets sida  i komentarsfältet (Alla andra svar som skrivs på andra ställen gäller ej.) Och endast ett resultat per person.
 
Tävlingen pågår fram till 5 minuter innan matchstart .
 
Lämna er email så jag kan kontakta er om ni vinner och jag presenterar vinnaren dagen efter matchen.
Lycka till.
 
 
The contest is to guess right who does FC Rosengård's first goal in the game and in what minute goal made. Ex. 11.Marta 39 min.

Is it more with the right answer, it's the first proper written winner acc. time of the post.
The answer, write this on an insert page in komentarsfältet (All other responses that are written in other places does not apply.)
 
The competition runs until 5 minutes beforethe start of the game.  Leave your email so I can contact you if you win and I will present the winner the day after the game.
Best of luck.
Gör så här:
1.Gissa Vem Som Gör Första Målet I FC Rosengård Mot Kristianstads DFF Och I Vilken Minut.
2.Skriv Sedan Vilken Spelare Och Minut Här På Bloggen I Komentarsfältet.
3.Tävlingen Pågår Fram Till 5 Minuter Innan Matchstarten.
4.Om Lika Rätt Svar Skrivs Så Är Det Första Skrivna Svaret Som Vinner.
5.OBS! Endast Ett Svar ( 1 Spelare & 1 Minutangivelse ) Per Tävlande.
Tävlingen Slutar 7/9 kl.14:40
Lycka Till!
Detta Unika FotoPå #11.Marta Vieira Da Silva Kan Man Vinna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2014-09-05 19:04:26

Anja 28 min.

Postat av: robert karlsson

Publicerad 2014-09-05 22:17:16

ramona 9 min

Postat av: kerstin jönler

Publicerad 2014-09-07 08:41:16


Therese i minut 14














therese i 12te minuten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela