Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Måste bara skriva av mig detta........!

Publicerad 2014-03-29 21:47:42 i Allmänt

Jag upplever att många spelarna i FC Rosengård har fått "Order" ifrån ledningen att ej prata med mig!
Jag har alltid varit rak och säger o skriver vad jag tycker men det ses inte med blida ögon av ledningen i klubben så därför känns det som om spelarna har fått info om att inte prata med mig tex. idag så var där a-lagsspelare som jag sa hej till o fick tillbaks ett påtvingat "hej"......! det tråkiga som jag känner är att man inte känner sig välkommen utan att man är en "Person non grata"!
 
Tycker det är tråkigt att bli behandlad som pest av vissa i klubben detta måste ta slut eller så får man säga rakt ut till mig att man inte är välkommen!
 
En besviken Supporter som lägger all sin fritid på att följa FC Rosengård i med och motgång!
God Natt!
 
                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela