Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Förlust För FC Rosengård´s F19 I Skånederbyt Mot KDFF.

Publicerad 2014-06-26 07:40:00 i Allmänt

FC Rosengård vs Kristianstads DFF 1-3 (1-2)

Matchfakta från FC Rosengård – Kristianstads DFF match i Svenska Spel F19 Södra

 

Startelva:

Zecira Musovic-Martina Sutalo, Ebba Wieder, Edina Filekovic, Elin Björklund-Lovisa Wifvesson-Sarah Mellouk, Sofia Anker-Kofoed-Hanna Persson (K), Andrea Thorisson, Hanna Lundell.

 17 min       Hanna Persson KDFF    Gult Kort

19 min        Martina Sutalo                Gult kort

29 min        Amanda Persson KDFF 0-1

33 min        Amanda Persson KDFF 0-2

35 min        Sofia Anker-Kofoed       1-2

46 min        Andrea Thorisson          Ut

46 min        Anna Plantin                  In

62 min        Martina Sutalo               Ut

62 min        Julia Fallesen                 In

70 min        Sarah Mellouk                Gult kort

90 min        Felicia Nilsson KDFF    1-3

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela