Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Tävlingsdags! Vinsten är ett foto med #11.Marta Vieira Da Silva och hennes autograf!

Publicerad 2014-08-08 06:31:00 i Allmänt

Tävlingen går ut på att gissa rätt vem som gör FC Rosengårds första mål i matchen mot Jitex/Mölndal BK samt i vilken minut målet görs. Exempel: 11.Marta 39 min.
 
Är det fler med rätt svar så är det första rätta som skrivits vinnare enl. tiden på inlägget.
 
Svaret skriver du här på inläggets sida  i komentarsfältet (Alla andra svar som skrivs på andra ställen gäller ej.) Och endast ett resultat per person.
 
Tävlingen pågår fram till matchstart Kl.14.59 Söndagen den 10/8 2014
 
Lämna er email så jag kan kontakta er om ni vinner och jag presenterar vinnaren dagen efter matchen.
Lycka till.
 
 
The contest is to guess right who does FC Rosengård's first goal in the match against Jitex / Mölndal BK and in what minute goal made. Ex. 11.Marta 39 min.

Is it more with the right answer, it's the first proper written winner acc. time of the post.

The answer, write this on an insert page in komentarsfältet (All other responses that are written in other places does not apply.)
The competition runs until the start of the match   2:59 PM Sunday 10 of August 2014

Leave your email so I can contact you if you win and I will present the winner the day after the game.

Best of luck.
Detta Unika Foto Av #11.Marta Vieira Da Silva  Med Autograf Kan Du Vinna Om Du Gissar Rätt!
This Unique Photos Of #11.Marta Vieira Da Silva With Autograph, You Can Win If You Guess Right!
Copyright: Jörgen Sköld
 
 

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2014-08-08 09:03:53

Ramona Bachman, 12 min.

Postat av: Martin Bell

Publicerad 2014-08-08 14:00:12

Ramona Bachman (10) on. = 2 mins

Postat av: robert karlsson

Publicerad 2014-08-08 16:57:20

anja mittag 6 min

Postat av: emanuel

Publicerad 2014-08-10 14:57:51

Marta, min 10

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela