Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Spelarbetyg För FC Rosengård i Sydsvenskan I Matchen Mot Umeå IK FF

Publicerad 2014-08-01 20:25:00 i Allmänt

#1.Kathrin Lägert 4                       Mitt betyg: 4
#16.Lina Nilsson 2                        Mitt betyg: 3
#3.Amanda Ilestedt 2                   Mitt betyg: 2
#6.Anita Asante 4                         Mitt betyg: 4
#2.Line Røddik-Hansen 2            Mitt betyg: 3
#10.Ramona Bachmann 3           Mitt betyg: 4
#19.Katrin Schmidt 2                   Mitt betyg: 3
#5.Alexandra "Ali" Riley 2           Mitt betyg: 3
#7.Sara Björk Gunnarsdóttir 2    Mitt betyg: 3
#31.Anja Mittag 3                         Mitt betyg: 3 
#15.Therese Sjögran 3                Mitt betyg: 3
#11.Marta Vieira Da Silva 3         Mitt betyg: 3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela