Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

F19 Svenska Spel FC Rosengård vs Hovås Billdal IF.

Publicerad 2014-04-21 22:34:00 i Allmänt

FC Rosengård vs Hovås Billdal IF 1-6 (0-4)
 
Mål:
0-1 26 min Frida Boriero
0-2 29 min Sofia Andersson
0-3 30 min Frida Boriero
0-4 40 min Sofia Andersson
0-5 55 min Sofia Andersson
0-6 75 min Vilma Wålemark (straff)
1-6 90 min #15.Matilda Ovenberger
 
Varningar:
38 min #16.Ebba Wieder (Gult)
61 min Johanna Englund HB (Gult)
Publik:70
 
 
Jag tycker till:
"Här måste spelare och tränare rannsaka sig själva efter dessa 90 minuters utspelning!
Massor med felpassningar  och ett försvarsspel som inte funkar och en tränare som inte agerar när spelet inte funkar...... då loosar man med 1-6.
Hade inte #30.Zecira Musovic gjort ett par otroliga räddningar så hade det kunnat bli tvåsiffrigt!
Nä ta lärdom av detta och kom igen till nästa match!
Over & Out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela