Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

LdB FC vs Vittsjö GIK 4-0 (2-0)

Publicerad 2013-05-20 11:34:34 i Allmänt

LdB FC vs Vittsjö GIK 4-0 (2-0)
Mål:
1-0 5 min #31.Anja Mittag ass. #10.Ramona Mittag
2-0 33 min #14.Manon Melis ass. #6.Katrine Veje  
3-0 52 min #7.Sara Björk Gunnarsdóttir ass. #31.Anja Mittag  
4-0 61 min #14.Manon Melis Ass. #31.Anja Mittag
Byten:
66 min #10.Ramona Bachmann (Ut) #15.Therese Sjögran (In)  
68 min #19.Katrin Schmidt (ut)#12.Yoreli Rincon (in)
77 min #7.Sara Björk Gunnarsdottir (ut) #8.Frida Nordin (in)
 
Varningar;
50 min #19.Katrin Schmidt (Gult Kort)
Frisparkar: 10-9
 
Hörnor:2-2
 
Offside: 4-0
Varningar:1-1
 
Avslut Totalt:18-3
Avslut på mål:12-2
Matchens lirare: #10.Ramona Bachmann
Publik: 700
 
Betyg på spelarna:
 
#1.Thora Helgadóttir  MV 3
 
#16.Lina Nilsson HB 3
#4.Malin Levenstad (K) HMB 3
#22.Kathleen "Paula" Radtke VMB 4
#9.Elin Rubensson VB 4
 
#14.Manon Melis HMF 3
#19.Katrin Schmidt HIMF 4
#7.Sara Björk Gunnarsdóttir VIMF 5
#6.Katrine Veje VMF 3
 
#19.Ramona Bachmann HF 3
#31.Anja Mittag VF 3
 
Betygsättare Jörgen & Sven-Olof.
 
Line up!
Genomgång med Tränaren!
Game On!
LdB FC´s #6.Katrine Veje är beredd att sätta igång!
Glada spelare tackar publiken för stödet!
Här ses i förgrunden #22.Kathleen "Paula" Radtke #6.Katrine Veje #4.Malin Levenstad (K) #31.Anja Mittag
I bakgrunden #14.Manon Melis #7.Sara Björk Gunnarsdóttir #15.Therese Sjögran #19.Katrin Schmidt.
#4.Malin levenstad (K)
Matchens Lirare #10.Ramona Bachmann
En alltid glad #5.Alexandra "Ali" Riley
Matchens lirare #10.Ramona Bachmann
#10.Ramona Bachmann skriver så pennan glöder!
#7.Sara Björk Gunnarsdóttir skriver till publiken på IP efter segern!
Målvakten #1.Thora helgadóttir höll nollan och gav mej tummen upp.
LdB FC´s otroligt duktige slitvarg o mittfältare #19.Katrin "Schmitty" Schmidt skriver till fansen!
#9.Elin Rubensson intervjuas av Skånskans reporter!
Fint besök på Malmö IP utav Sveriges förbundskapten Pia Sundhage!
En legend inom damfotbollen och en stor spelare vår allas Anette Börjesson som jobbar för damfotboll.com!
En glad #8.Frida Nordin intervjuas av pressen efter sin efterlängtade comeback som Frida gjorde här mot Vittsjö!
#15.Therese Sjögran i samspråk med Sveriges Förbundskapten Pia Sundhage efter presskonferansen!
Förbundskapten Pia Sundhage i samspråk med LdB FC´s #16.Lina Nilsson
 
Tack för underhållningen LdB FC´s spelare ledare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela