Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

F14 LdB FC vs Hittarps IF2-2 (0-1) 2013-05-26

Publicerad 2013-05-26 20:37:52 i Allmänt

F14 LdB FC vs Hittarps IF 2-2 (0-1)
Mål:
0-1 11 min Hittarps IF
1-1 47 min #16.Jasmine Welander
2-1 49 min #13.Linnea Salmi
2-2 56 min Hittarps IF

Tyvärr så speglar inte resultatet matchen då jag tycker att LdB FC´s F14 lag var värda och vinna denna match dels för att deras målis räddade dom ett par ggr och att man hade en ribbträff i första halvlek och en i insidan av stolpen men tyvärr är det så ibland det är tjusningen med fotbollen!
Tyvärr så orkade man inte i slutet o backade långt ner och det gav utrymme för Hittarp att kvittera!
Tyvärr så missade domaren en situation där en hittarpspelare drog LdB´s spelare i håret rejält och domaren tillkallade spelarna men gav ej kort till Hittarpspelaren konstigt nog.....
Domaren uppfattade det som om båda var lika skyldiga i situationen men ifrån läktaren så var det ett solklart kort!
LdB FC Malmö Fan Club finns på Facebook
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela