Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Jaaaaa.......Gött Med En Vinst Över Götelaborg.......!

Publicerad 2013-06-04 23:29:00 i Allmänt

LdB FC Vs Kopparbergs/Göteborg FC 3-1 (1-0)

Mål:

1-0 7 min #7.Sara Björk Gunnarsdóttir ass.#6.Katrine Veje
1-1 58 min Kopparbergs/Göteborg FC
2-1 67 min #10.Ramona Bachmann
3-1 72 min #31.Anja Mittag ass.#5.Alexandra "Ali" Riley.

Byten
68 min #6.Katrine Veje (ut) #9.Elin Rubensson (in)
80 min #14.ManonMelis (ut) #15.Therese Sjögran (in)
85 min #31.Anja Mittag (ut) #12.Yoreli Rincon (in)

Skott i målställning 0-1
Skott på mål 6-2
Hörnor 4-1
Tilldömda frisparkar 6-9
Offsides 4-2
Gula kort 0-1

Matchens lirare i LdB FC #5.Alexandra "Ali" Riley.

Publik:645
 
 
 
 
Så jäkla Gött att LdB FC tjejerna tog sej i kragen och spelade stundtals bländande fotboll efter debraklet uppe i Linköping........!
Bra Jobbat tjejer!
Dagen till ära så var #7.Sara Björk Gunnarsdóttir kapten då #4.Malin Levenstad satt på bänken där fanns också #9.Elin Rubensson #8.Frida Nordin & #15.Therese Sjögran #12.Yoreli Rincón #20.Anna Welin och keepern #30.Zesira Musovic!
 
Matchens lirare i LdB FC #5.Alexandra "Ali" Riley
 
Presentation av spelarna!
 
LdB FC´s hejarklack :)
 
 
 
 
Här tackar spelarna för publikstödet!
 
En trött o glad #10.Ramona Bachmann!
 
Fler bilder kommer i morgon gott folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela