Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

F19 Svenska Spel Södra LdB FC vs Kristianstads DFF 1-2 (1-1)

Publicerad 2013-06-19 08:53:27 i Allmänt

 
 
F19 Svenska Spel Södra LdB FC vs Kristianstads DFF 1-2 (1-1)
Mål:
1-0 7 min #9.Elin Rubensson
1-1 13 min KDFF
1-2 78 min KDFF
Varningar:
1
5 min #11.Lovisa Wifvesson
60 min #16.Ebba Wieder 8
8 min #15.Therese Sjögran
89 min #4.Elin Björklund...
A-lags spelarna #9.Elin Rubensson och #15.Therese Sjögran lirade idag med F19 laget.
 Första halvlek var okej med en snabb #9.Elin Rubensson på topp som sprang på alla bollar!
Sen i andra tappade man spelet totalt av någon konstig anledning o började tjonga långa bollar ifrån backlinjen som inte hade någon adress till medspelare och Kristianstad tog över.........!
 
Citerar Erling Nilsson (Sportchef):
"-Har just sett vårt F 19 förlorad med Kristianstads DFF  med 1--2  ! Rättvist eftersom Kristianstad visade större vilja och större mod därför vann de, svårare än så är inte fotboll." Kloka ord ifrån en klok man!
 
Publik: ca 100 personer
 
Lite bilder ifrån matchen igår.....!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela