Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

LdB FC F19 vs Kristianstads DFF F19 Träningsmatch 1 April 2013

Publicerad 2013-04-07 11:52:35 i Allmänt

LdB FC F19 spelade en tränings mach mot Kristianstads DFF F19 o vann med 3-0.
 
LdB FC vs Kristianstads DFF 3-0 ( 2-0) Mål: 1-0 5 min 19. Anna Thörnqvist 2-0 12 min 4. Elin Björklund 3-0 64 min 10. Yoreli Rincon (straff) En träningsmatch där LdB FC dominerade första halvlek totalt! ... Man hade med 4 st spelare ifrån a-lget Therese Sjögran ( spelade 1:a halvlek) Yoreli Rincon o Anna Thörnqvist plus målvakten Zecira Musovic spelade hela matchen! Bra försvarsspel på dom få anfallen KDFF hade o bra anfallsspel ( det kunde blivit många fler mål) Kdff måste tacka sin målis för räddningarna det var deras bästa spelare på plan! I LdB tyckte jag att det var hela laget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela