Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

10 Frågor Till #1.Zecira Musovic!

Publicerad 2016-02-17 11:17:54 i Allmänt

 
#1.Zecira Musovic svarar på 10 frågor om fotboll och utanför fotbollen.
 
1.Hur Gammal var du när du började med fotboll?
Zecira musovic: -Jag var nio år gammal när jag började spela fotboll. Började först som utespelare för att sedan runt 12-årsåldern gå över till att vara målvakt.
 
 2.I vilken klubb började du i?
Zecira Musovic: -Min moderklubb är Stattena IF i Helsingborg och även den klubben jag spelade i fram till att jag skrev på för FCR.
 
 3.Vilken är din possition i laget?
Zecira Musovic: -Jag är Målvakt.
 
4.Vad är din målsåttning inom fotbollen?
Zecira musovic. -Min målsättning inom fotbollen är att bli bäst på det jag gör. Sedan om det tar mig till att bli världens bästa målvakt, får vi se.
 
5.Något favoritlag förrutom FCR?
Zecira Musovic: -Följde AC Milan mycket innan, tills de gick mer eller mindre under...
 
6.Favoritspelare?
Zecira Musovic: -Neuer är min favoritspelare på herrsidan och Hope Solo är hyfsad hon också på damsidan.
 
7.Favoritsyssla utanför fotbollen?
Zecira Musovic: -Gillar att hålla på mycket med musik. Spelar bl.a lite gitarr. Annars är en favoritsyssla att bara hänga med kompisar och ta det lugnt.
 
8.Favorit Mat?
Zecira Musovic: - En planka skadar aldrig.
 
9.Favorit Musik?
Zecira Musovic: -Lyssnar på allt möjligt, ofta är topplistan inget att klaga över. Bred musiksmak.
 
10.Favorit Film eller tv-serie?
Zecira Musovic: -Hetaste serien enligt mig just nu är "Empire". Fantastisk!
 
Tack så mycket Zecira för att du svarade på dessa 10 frågor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela