Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ............................................!

Publicerad 2013-05-28 21:45:38 i Allmänt

Linköpings FC vs LdB FC 3-1 (2-1)

Mål:

1-0 19 min Linköpings FC
2-0 34 min Linköpings FC
2-1 45 min #10.Ramona Bachmann ass. #31.Anja Mittag
3-1 90+1 min Linköpings FC

Skott i målställning: 1-0
Skott på mål: 5-5
Hörnor: 4-6
Tilldömda frisparkar: 7-3
Offsides: 3-9
Gula kort: 1-1

Varning LdB FC: #10.Ramona Bachmann

Publik: 682

Säger bara NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Nu är det dags och börja spela som ett lag.............!
Orkar inte tänka på att köbetanterna i Tyresö seglar ifrån både poäng o målmässigt.........!
 
Over and Out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela