Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Piteå If vs LdB FC 2-2 (0-1)

Publicerad 2013-04-24 07:09:00 i Allmänt

Piteå IF vs LdB FC 2-2 (0-1)
Mål: 0-1 33min #31.Anja Mittag 1-1 55min ... 2-1 65min 2-2 93min #22,Kathleen Radtke
Publik. 712st
Det tränaren Jonas Eidevall säger i TV4 sport stämmer att Defensiven och Fasta situationer inte funkar!
 
Jag skulle vilja lägga till anfalls spelet där #14.Manon Melis inte fick mycket uträttat och samspelet med #31.Anja Mittag funkar inte!
Detta spel man visar upp på plan är låååååååångt ifrån spelet man hade förra säsongen!
Sedan har vi passningsspelet som jag tycker att dom slog alldeles för många felpass!
Jag tror man måste sätta sej ner med en idrottspsykolog o ta sej ett snack!
Så nu har jag ventilerat min besvikelse nu tar vi nya tag mot Mallbacken hemma den 27/4. Väl mött!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela