Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Sportchefen i FC Rosengård Erling Nilsson Slutar!

Publicerad 2015-01-13 15:50:00 i Allmänt

Så här skriver Sydsvenskan på nätet:
 
FC Rosengårds sportchef Erling Nilsson slutar i klubben
 
TEXT: Max Wiman
 
 
FC Rosengård.FC Rosengårds sportchef Erling Nilsson lämnar sin post inom kort.                                
                                     

– Beslutet har vuxit fram, men det som hände runt Fotbollsgalan har tagit mig hårt, säger han till Sydsvenskan.

Sedan Therese Sjögrans landskampsrekord än en gång slarvats bort i samband med Fotbollsgalan, gick Erling Nilsson dagen efter ut och var hård i sin kritik mot förbundet och galan. – Jag fick mycket skit efter det. Många idiotiska mejl och brev - men naturligtvis många positiva reaktioner också, säger han.

Erling Nilsson har jobbat i klubben i åtta år som sportchef, men han har också hunnit bli 72 år själv. – Någon gång måste man sluta. Det är ett känslosamt beslut, säger han.

Källa: Sydsvenskan

 

Men va tusan e detta??????? Erling vem ska kunna ta över som har samma kunskaper som du?????

Ifrån Supporters Of FC Rosengård vill vi säga ett STORT TACK för dina insatser för klubben och allt hårt arbete som du har lagt ned. Du kommer vara saknad.

Tycker det är rent för dj*****t att man inte får kritisera SVFF utan att det ska komma en massa skit tillbaka.

Till er som inte känner Erling Nilsson så ska jag som har haft äran och träffa honom att Erling är Ärlig och rak på sak inget hymlande och jag tycker att det är en superstor förlust för klubben att förlora Erlings kunskaper inom damfotbollen! Jag är chockad........

Med vänlig hälsning.Jörgen Sköld

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela