Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

En Dålig Dag På Jobbet För FC Rosengårds Damer Igår När Man Förlorade Mot Linköpings FC!

Publicerad 2014-09-04 08:08:28 i Allmänt

Ja så kom andra förlusten för säsongen mot Linköpings FC som man har förlorat mot på både hemma o bortaplan.
Det spelades tyvärr ingen bra fotboll igår ifrån FC Rosengård sida man var inte riktigt med i matchen...
Dom tre spelarna som höjde sig över mängden tycker jag var jubilaren #15.Therese Sjögran som såg piggare ut än vanligt och satte straffen och #10.Ramona Bachmann´s solo raid  från halva plan som ledde till 2-2 målet det är bara attdetoch givetvis #16.Lina Nilssons insats på högerbackssidan med räddning på mållinjen!
Annars så tyckte jag inte att laget var med på banan denna sensommarkväll men det är bara att komma igen och ta nya tag igen.
 
FC Rosengård vs Linköpings FC 2-3 (1-1)
 
  9 min 0-1 #6. Gajhede Knudsen
22 min 1-1 #15.Therese Sjögran (Straff)
48 min 1-2 #14.Rolfsö
55 min 2-2 #10.Ramona Bachmann
78 min Byte FCR (Ut) #9.Elin Rubensson
                              (In) #23.Nathalie Persson
81 min Byte LFC (Ut) #10.Lennartsson
                             (In) #25.Andersson
81 min 2-3 #16.Harder
85 min Byte FCR (Ut) #2.Line Røddik Hansen
                              (In) #3.Amanda Ilestedt
 
Avslut Totalt: 8-14
Avslut På Mål: 6-9
Hörnor: 3-12
Tilldömda Frisparkar: 8-6
Offsides: 3-1
 
Publik: 1.356 åskådare
 
Matchens Lirare i FC Rosengård blev: #10.Ramona Bachmann.
Copyright: Christer Thorell / Pic-Agency.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela