Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Fotbollsgalan 2014........!

Publicerad 2014-11-11 08:59:59 i Allmänt

Nu Ska jag GNÄLLA på dom som har valt pristagaren i ÅRETS MITTFÄLTARE..... Hur tänkte ni här och på vilka fotbollsprestationer baserar ni det på....?????
 
För jag TYCKER att det är en STOR SKANDAL att man inte utser Ramona Bachmann till ÅRETS MITTFÄLTARE för Ramonas fotbollsprestationer på fotbollsplanen är outstanding jämfört med den som fick priset!
 
Ställer mig frågande vad Seger har gjort på planen 2014 för att få detta pris????
 
jämför man prestationerna mellan Seger kontra Bachmann så väger prestationerna oerhört tyngre på Bachmanns sida....!
 
En liten jämförelse:
Seger 1.Kontraktslös då Tyresö kursade 2.Landslagsspel som inte har varit bra! 3.Bytat klubb till PSG.
 
Bachmann: 1. Svensk Mästare med FC Rosengård 2. Var med och spelade Schweiz till VM i Kanada. 3. Utsedd till Matchens Lirare ett otaliga gånger.
 
Jag är förbannad!
Obsavera nu att detta är inget mot Caroline Seger utan massiv kritik mot dessa personer som valt denna spelare till årets Mittfältare.
Från vänster: #10.Ramona Bachmann #31.Anja Mittag och #9.Elin rubensson. (bild ifrån 2013).
Copyright: Jörgen Sköld
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela