Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

En Pratstund Med Matchens Lirare FC Rosengård´s #6.Anita Asante!

Publicerad 2014-06-01 20:21:00 i Allmänt

Jag ställde den klassiska frågan hur det kändes att bli Matchens Lirare?
-Anita: Det känns underbart att bli premierad för sitt försvarsspel!
Jag påpekade då att Anita var felfri i sitt jobb där bak i försvaret!
-Anita: -Ja det var bara en gång som jag hade problem med Göteborgs Manon Melis!
sen var det konstigt att möta sina gamla lagkompisar i Gbg förklarar Anita Asante för mig
under tiden hon skriver sin autograf på en liten tjejs vattenflaska!
 
 
FC Rosengårds mittbackstjärna #6.Anita Asante jagar Göteborgs #20.Manon Melis.
Copyright: Christer Thorell / Pic-Agency
 Copyright: Christer Thorell / Pic-Agency
 
 Copyright: Christer Thorell / Pic-Agency
 
Tackar ödmjukast  Christer Thorell / Pic-Agency för dom fina fotona jag får använda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela