Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Lisa Ek Förlänger Med FC Rosengård!

Publicerad 2014-01-16 16:35:00 i Allmänt

Ifrån FC Rosengård 2014-01-16
 
 
Lisa Ek Förlänger med FC Rosengård.
Lisa Ek kom till Malmö från Kopparbergs/Göteborg FC 2012 och hon är för tillfället på väg tillbaka till fotbollen efter att varit långtidsskadad.
-Jag känner mig glad, stolt och tacksam över att FC Rosengård väljer att förlänga mitt kontrakt trots att jag inte kunnat prestera på planen under det senaste året och jag är otroligt ivrig att fortsätta denna resa ...som både jag och föreningen genomgår. Impossible is nothing. -Lisa Ek
Jonas Eidevall, huvudtränare FC Rosengård kommenterar,
- Lisa har spelmässiga så väl som ledarskapsmässiga egenskaper som jag ser som väsentliga för att vi skall nå våra högt uppsatta mål 2014. Att få tillbaka Lisa på planen igen känns som ett högklassigt nyförvärv.
Kontraktet sträcker sig över 1 år.
Superkul tycker vi på FC Rosengård!
 
Lisa Ek Extends FC Rosengård.
  Lisa Ek came to Malmö from Kopparberg / Göteborg FC in 2012 and she is currently on his way back to football after being long term injured.
-I feel happy, proud and grateful to FC Rosengård choose to extend my contract even though I have not been able to perform on the pitch in the last year and I'm incredibly excited to continue this journey ... as both I and the compound undergoes. Impossible is nothing. Lisa Ek
  Jonas Eidevall, head coach of FC Rosengård comment,
- Lisa has gameplay as well as leadership qualities, which I see as essential for us to achieve our ambitious targets in 2014. Getting back Lisa on the pitch again feels like a high-class acquisitions.
  The contract extends over 1 year.
  Super fun, says FC Rosengård
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela