Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Ny Spelare Har Skrivet På För FC Rosengård!

Publicerad 2014-12-11 12:38:13 i Allmänt

FC Rosengård skrev igår ett 2-års kontrakt med landslagsspelaren Emma Berglund som spelade senast i Umeå IK!
Vi hälsar Emma hjärtligt välkommen till Sveriges bästa lag.
 
Så här säger Emma  "– FC Rosengård har med sin organisation och starka trupp alltid varit ett alternativ för mig! Deras sätt att spela fotboll passar mig och jag ser fram emot
utmaningen med att spela in mig i ett nytt lag med allt det innebär. Jag delar deras visioner och målsättningar och ser fram emot att dra igång träningen med laget i
januari, säger Emma Berglund i  pressmeddelandet från FC Rosengård."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela