Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Match Igår DamU LdBFC vs IF Centern!

Publicerad 2013-05-19 08:49:00 i Allmänt

DamU LdB FC vs IF Centern
 
Mål:
1-0 8 min #3.Ylberina Sylkaj
1-1 25 min Straff
2-1 35 min #3.Ylberina Sylkaj
3-1 51 min #24.Josefin Karlsson
 
 
Formation: 4-4-1-1
1. Vera Ejlertsson, målvakt
3. Ylberina Sylkaj, lagkapten
6. Hannah Nilsson
7. Ida Nilsson
12. Madeleine Be
14. Martina Sutalo
15. Isabella Tropé
16. Hanna Larsson
17. Sara Mellouk
18. Karin Pattyranie
19. Linnea Salmi
22. Johanna Olsson
23. Erica Cindric
24. Josefin Karlsson
31. Jonna Ingvaldsson
 
Redan i 6 minuten så hade #15.Isabella Tropé en boll i stolpen!
Sedan får IF Centern en väldigt tveksam tilldömd straff i 25 minuten då #15.Isabella Tropé går axel mot axel med motståndaren som trillar lätt i straffområdet och domaren blåser straff mycket tveksamt! Domaren gjorde annars en utmärkt insats!
 
+28 c i skuggan o trevlig fotboll!
Bra jobbat tjejer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en trevlig match spelare och ledare i LdB FC!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela