Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Igår var det derby i F19 Svenska Spel Södra!

Publicerad 2013-05-21 09:28:35 i Allmänt

LdB FC vs LB07 1-3 (1-3)

Mål:
0-1 2min
0-2 5min
0-3 14min
1-3 17min #15.Yoreli Rincon (skruvade frisparken direkt i mål!)

 Publik:70
Ingen bra match av LdB som inte var på banan i första halvlek!
Och samtidigt spelade LB07 med nio soelare större delen av andra halvlek men LdB FC blev ändå pressade av ett vilt kämpande LB07 med NIO spelare! Man saknade viljan och att ta jobbet!
Nä ta lärdom av denna matchen o kom igen för jag vet att ni kan ännu bättre!
Uppvärmning!
Uppvärmning.....! Laget var förstärkt med 3 spelare ifrån A-truppen #1.Zecira Musovic #9.Anna Welin och Colombianska landslagsspelaren #15.Yoreli Rincón.
Tränare Leif Larsson med spelarna #11.Lovisa Wifvesson och #20.Edina Filekovic.
 
 
Lena Videkull och Leif Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela