Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

Det Har Varit Match På Malmö IP Idag!

Publicerad 2013-06-02 18:46:00 i Allmänt

Idag har LdB FC´s F15 lag lirat imot Vellinge IF där lagen delade systerligt på poängen!
 
F15 LdB FC vs Vellinge IF 2-2 (1-2)
Mål: 1-0 17 min #31.Hanna Lundell (straff)
1-1 30 min Vellinge IF .
1-2 43 min Vellinge IF
2-2 65 min #26.Blerina Morina
 
Publik:45
 
Match Analys

En match som LdB FC ska vara glada för  poängen man fick med sig då Vellinge IF förde matchen i stort sett i 80 minuter men LdB tjejerna kämpade heroiskt och att se nummer #26.Blerina Morina f.00 sätta myror i huvudet på motståndarna då hon var ettrig som en iller och trotts sin storlek gentemot motståndarna och gjorde sista målets så måste jag utnämna henne till matchens lirare i LdB FC!
Bra jobbat hela laget!
 
Hälsa på motståndarna och domaren!
Matchens lirare i LdB FC #26.Blerina Morina f.00
Som denna tjej spelade lägg märke till att hon är född 2000!
Bra jöbbat Blerina och resten av laget somspelade fram bollarna till Blerina som satte viktiga 2-2 målet i 65:e minuten!
 
 
 
 
Vår nyaste Supporter Axel med sin syster #10.Emma Friberg.
LdB FC Supportern Axel glad efter matchen!
 
Fan Cluben och bloggen tackar för underhållningen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela