Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

F19 LdB FC vs IFK Kalmar 5-0 (2-0)

Publicerad 2013-08-11 15:02:40 i Allmänt

Rapport ifrån dagens F19 match!
LdB FC vs IFK Kalmar 5-0 (2-0)

Mål:
1-0 30 min #7.Erika Ekelund
2-0 36 min #11.Lovisa Wifvesson
3-0 50 min #7.Erika Ekelund.
4-0 55 min #11.Lovisa Wifvesson
5-0 65 min #12.Yoreli Rincon
IFK Kalmar höll tätt i 30 min sen kontrollerade LdB FC matchen totalt.
Ville ha en kommentar ifrån nya tränaren Lena Videkull men hon vägrade och ge sin version till mej det enda jag fick var "Inga kommentarer........!"
Frågan är då om jag ska fortsätta o skriva o lägga ner min tid på F19 då man har en tränare som inte tycker om mej.....!
För fan cluben och bloggen tar jag väldigt seriöst då jag lägger all min fritid på och åka o se matcherna med tjejlagen under A-laget....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela