Fotbollsomjagserdet.blogg.se

En blogg om Sveriges bästa lag FC Rosengård!

LdB FC DamU vs Näset FF Träningsmatch 2013-04-07

Publicerad 2013-04-07 18:38:00 i Allmänt

Träningsmatch LdB FC DamU vs Näsets FF 5-0 (2-0)
Mål:
1-0 21min #11.Micaela De Petris (straff)
2-0 25min #13.Matilda Paulsson.
3-0 66min #3.Rebecka Wahlberg
4-0 73min #12.Isabella Tropé.
5-0 77min #11.Micaela De Petris.

En träningsmatch som LdB FC styrde o ägde från början till slut! Bollinnehavet 85-15 säger ju hur överlägsna LdB tjejerna var! det började redan i 1:a min då man kom fri men avslutade med en träff i ribban! I samma minut kom man fri med målvakten i Näset men sköt utanför totalt så hade man  6 målchanser utöver målen!
Näset FF saknade spelare så dom fick låna 4 st ifrån LdB FC!

En som jag tyckte var planens bästa vart den vindsnabba speedkulan yttermittfältaren #12.Isabella Tropé!
Bra jobbat tjejer!
 
Två segerglada tjejer #7.Karin Pattyranie och #13.Matilda Paulsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jörgen Sköld

En inbiten damfotbollssupporter till FC Rosengård!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela